luni, 26 iulie 2010

Intalnire in spatiu (seria a III-a)

[scenariu: Horia Arama; desene: Valentin Tanase; anul publicarii: 1988 in almanahul Vacanta Cutezatorilor] - primite de la Mihai Spatariu

O a treia serie din banda care mie cel putin mi-a fascinat copilaria la inceputul anilor '80: "Intalnire in spatiu". N-am stiut de aceasta continuare pana ce am citit intr-un comentariu ca ar exista si o a treia parte, iar Mihai face azi din legenda o realitate. Imaginile sunt fotocopii, insa asta conteaza cel mai putin acum.

Anul 2020. La 10 ani de la prima lor aventura, veteranii explorarii lui Marte se intalneau ca de obicei la clubul martienilor. Publicul umplea sala. Val urma sa tina o comunicare stiintifica.


benzi desenate revista cutezatorii intalnire intilnire in spatiu horia arama valentin tanase desene comics romania





3 comentarii:

Liviu spunea...

Foarte frumos. Nu la fel de spectaculos ca primele 2 serii, dar oricum, o supriza! Multumim.

Nicolae Crefelean spunea...

:) Exista si partea a IV-a? Chiar mi-au placut cele 3 parti. M-a cam deranjat watermark-ul acele peste scris, ca foarte greu am reusit sa citesc textul de sub el, dar bine ca nu a fost la fel pe fiecare pagina. Multumesc si eu pentru benzile desenate. :)

Cutezatorii spunea...

watermarkul urias era aplicat pe primele benzi postate pe blog. intre timp sper ca se observa, am redus considerabil dimensiunile, cu grija sa se vada bulele cu text. sper sa am timp sa le inlocuiesc si pe cele mai vechi. multumesc si eu pentru mesaj!