luni, 1 februarie 2010

Intalnirea de pe planeta misterioasa

Serial publicat in 1983, cu scenariu de Sorin Stefanescu si desene de Ion si V. Mihaescu, care vine in intampinarea celor care au votat pentru benzi SF. Un lucru cel putin curios, serialul a fost intrerupt o bucata de vreme, iar ultimele episoade poarta acelasi numar, 15 (!?!), la care se adauga si cateva episoade lipsa, deci fericirea e mare.
Imi cer scuze pentru aplicarea watermarkului pe fisiere, insa cum la noi se practica "preluarea" rapida, am hotarat aplicarea acestei masuri, sper sa intelegeti.

"2083. 26 februarie. Ora 16 GM. Cargoul Roza paraseste baza spatiala Andros, avand ca destinatie satelitul lui Jupiter, Ganimede. Are la bord trei membri ai echipajului si 10 tehnicieni, care urmeaza sa-si desfasoare activitatea la centrul nr. 3..."

Later edit (3 iulie 2010): Seria completata cu episoadele 6 si 12, primite de la Liviu
Later edit (18.09.2011): adaugat episodul 13, primit de la Daci












7 comentarii:

mihai spunea...

...fascinant,incredibil si senzational...cu fiecare noua postare ne umpli inimile de fericire.Cuvintele sunt de prisos...cei care am simtit in anii copilariei bucuria de a avea in mana numerele din "Cutezatorii" iti suntem profund recunoscatori pentru ceea ce faci in acest minunat blog.O imbratisare calda din Spania.

emil karannica spunea...

Domnule Ady faci un lucru extraordinar intr-adevar ne umpli sufletele de bucurii cu postarile dumitale bravisimoooo Ai avut o ideie geniala sa recuperezi aceste comori ale celei de-a noua arte cum se numeste banda desenata Intr-o zi am sa-ti trimit si eu fotocopii dupa colectia mea de Cutezatorii insa nu stiu cum sa fac trebuie mai intii sa le arhivez Unele le ai deja altele sunt vechi din anii 60-70 ca si copii dupa albumele de bd pe care le detin Inca o data felicitarile mele bravo si succes in continuare Sunt de cautat si de gasit si cele din revista Luminita foarte frumoase si acelea Eu am vreo doua Vreau sa ti le trimit insa la mine mai greu cu computerul sunt din alta generatie si e mai greu dar am sa rog vreun tinar sa ti le trimita Salutari sincere domnule Ady Bota de la Emil Karannica din Saveni de BOTOSANI

Anonim spunea...

Multumesc dl. Emil pentru mesaj si cuvintele frumoase, ma fac sa merg mai departe cu acest blog. Daca reusiti sa transferati electronic albumele pe care le aveti si daca sunteti de acord sa apara pe acest blog, va rog sa lasati un mesaj.
Toate cele bune,
Ady

Emil Karannica spunea...

Bineinteles ca sunt de acord d-le ady gasesc eu pe cineva sa faca transferul Sigur mergeti mai departe cu blogul Inca ceva ziarul JURNALUL NATIONAL face de citva timp restituiri de carti vechi discuri si ziare vechi Poate-i comvingem mai multi sa reediteze vechile bd-uri din revistele de demult Ei au si alta intrare prin arhivele bibliotecilor de stat D-nul Marius Tuca poate face acest lucru Sa incercam ce ziceti

Anonim spunea...

da, ar fi minunat, insa oficial cred ca trebuie platite drepturi de autor consistente. ar fi o miscare inteligenta, la fel cu aceea prin care s-au vandut colectii de carti impreuna cu ziare, care au avut succes urias. cine stie, poate dam idei cuiva.

concretramirez spunea...

Felicitari pentru acest site! O idee minunata.

Daci spunea...

O mica contrazicere la acest serial.Recent am intrat in posesia ultimului nr.din prima parte,respectiv nr.13 la sfarsitul acestui nr.scrie "sfarsitul primei parti"De aceea seria nu este completa.O sa fie trimis pentru postare cat de curand.Plus alte completari la alte seriale,ex.Mircea domnul Tarii Romanesti,Tudor etc.plus alte albume cum ar fi:Cavalerul alb,Neamul Soimarestilor,Toate panzele sus etc.Dar daca am putea primi si noi un mic ajutor de la cei pasionati nu doar toata lumea sa ia totul din gata.De exemplu pentru albumul Posada mi-a trebuit 3 ore sa-l scanez.